Sunday 12 April 2015

Kopi Best Untuk Kesihatan Geng Hubby 40plus


Once again, kita berjumpa lagi.

Kali ini aku nak cerita pasal KOPI. Bukannya KOPI POWER yang selalu dicari dan ditagih dek geng-geng bertaraf hubby yang dah umur 40 tahun ke atas macam aku jugak...
Tapi KOPI untuk KESIHATAN.

Memang aku ni kaki kopi, setiap malam mesti kena satu mug besar kopi jenama yang famous di pasaran...korang mungkin tahu jenama apa yang aku maksudkan. Tapi bila dah rasa kopi ni, memang terasa sangat best, boleh rasa kelebihannya. Kali ni aku nak "share" pasal kopi CEO 3 in 1......ha , ini lah kopinya


Kopi nie bukannya kopi biasa namun ia boleh mengeluarkan toksin dari dalam badan. Bayangkan anda membayar RM 1.50 teh tarik di kedai mamak. Anda cuma mendapat kekenyangan. Namun , jikalau anda meminum kopi ini dengan harga serendah RM2.15 , ia boleh memberikan anda tenaga dan juga kesihatan. Berikut adalah beberapa testimoni pengguna yang puas hati dengan kopi ni.

Kalau ada yang minat nak beli, email aku rozwan@yahoo.com atau call 012-6674409. Harganya RM43 sekotak (20 paket). Harga pos RM6 sekotak. Macam biasa, penghantaran percuma area Desa Jasmin, Desa Kasia, Desa Kolej, Desa Anggerik, Desa Cempaka dan sekitar Bandar Baru Nilai.




      



No comments:

Post a Comment